Szétválik, ami…

Ezt kaptam ma: Tisztelt AdWords-hirdető! Szerbia és Montenegró tényleges határait figyelembe véve az eddig egynek számító földrajzi célt kettéválasztjuk. Önnek egy vagy több kampánya Szerbia és Montenegró földrajzi területét célozza. ● 10/24/2012 dátummal kezdődően törölni fogjuk a Szerbia és Montenegró földrajzi célt kampányaiban, és felvesszük Szerbiát és Montenegrót, mint különálló földrajzi célokat ugyanazon kampányokon belül. ● Javasoljuk, […]

Ezt kaptam ma:

Tisztelt AdWords-hirdető!

Szerbia és Montenegró tényleges határait figyelembe véve az eddig egynek számító földrajzi célt kettéválasztjuk.

Önnek egy vagy több kampánya Szerbia és Montenegró földrajzi területét célozza.

● 10/24/2012 dátummal kezdődően törölni fogjuk a Szerbia és Montenegró földrajzi célt kampányaiban, és felvesszük Szerbiát és Montenegrót, mint különálló földrajzi célokat ugyanazon kampányokon belül.
● Javasoljuk, hogy az áttérés során figyelje kampányai forgalmát, és ennek megfelelően módosítsa kampánybeállításait, hogy optimalizálja teljesítményét az egyes országokban.

Az AdWords csapata

© 2012 Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA

Ezt a kötelező közleményt azért kapta, hogy tájékoztassuk Önt az AdWords-fiókját érintő fontos változásokról.

Címkék:

— 2001 óta írom ezt a blogot. Alkalmazott grafikusként, programozóként dolgozom és munkaidőn kívül a kislányommal és a feleségemmel töltöm az időmet. Megtaláltok a Twitteren (@oriandras) és a Facebookon is.