A Google Analytics szerint a világ

Valamikor a napokban megújult az Analytics, ami az egyik legjobb statisztikai software, én 4 accountot kezelek a saját Google accountom alá vonva. Mivel az irodában épp embertelen állapotok uralkodnak (érzésre kb 40° van, a kurva klíma még mindig fűtésre van kapcsolva, két irodista társam pedig nem szereti a nyitott ablakot) így gondoltam az érdemi munkavégzés […]

Valamikor a napokban megújult az Analytics, ami az egyik legjobb statisztikai software, én 4 accountot kezelek a saját Google accountom alá vonva. Mivel az irodában épp embertelen állapotok uralkodnak (érzésre kb 40° van, a kurva klíma még mindig fűtésre van kapcsolva, két irodista társam pedig nem szereti a nyitott ablakot) így gondoltam az érdemi munkavégzés helyett némi statisztika készítéssel ütöm el hasznosan a munkaidőt. Úgyis meg kellett már csinálni.

Az új Analytics bántóan vörösen villogott, hogy váltsak át rá, hát megtettem. Google termék, hamar ráéreztem az új logikájára és élvezettel vetettem bele magam a megújult szűrési lehetőségekbe. A forgalmi forrásoknál ránéztem a ‘Földrészen belüli régió’ bontásra és erősen meglepődtem.

Analytics: FAIL!

Analytics: FAIL!

Analytics: FAIL!

Szóval az eset abból adódhat, hogy a FÁK Kelet-Európához van csatolva, csak a területük nagy része, ugye Ázsia. De nagyon mókás, és ilyen alapon a szűrő természetesen használhatatlan is.

— 2001 óta írom ezt a blogot. Alkalmazott grafikusként, programozóként dolgozom és munkaidőn kívül a kislányommal és a feleségemmel töltöm az időmet. Megtaláltok a Twitteren (@oriandras) és a Facebookon is.